måndag 22 augusti 2011

22/8

Hej
Idag var det första dagen på skolan.
Det gick väl bra men jag vill ändå bort.
Jag kommer nog inte att stå ut med Andre på hela tiden som jag måste gå med han.
Snälla ta bort han från mej snälla!!!!!
Idag så fick vi bara en massa papper också var det en massa info som man skulle komma ihåg som jag typ har glömt.
Också fick vi papper om våran resa till Koskivaara jag hoppas att den resan blir bra och jag kommer att sova med allt på mej lär ta med mej alla mina kläder för att inte frysa ihjäl.
Också har Rebecka kommit tillbaka till Piteå =D
Då vi hade fått sluta efter lunch fast alla stack för att äta någon annanstans så stack jag och Rebecka ut på stan det var jätte roligt att få hänga på stan med världens bästa kompis igen.
Det var dock lite pinsamt för det var väldigt många killar och då det gick förbi en kille som Rebecka höll på att gå in i så började jag flumma lite för högt så den där killen börja stirra på mej......
Jag tror det har kommit mera killar till Piteå helt plötsligt för jag såg massa på skolan,en massa på stan och en massa i olika bilar vissa ragga och vissa bara var och gled kanske påväg någonstans.
Då jag satt och vänta på bussen hann en volvoraggare åka förbi mej kanske 6-8 gånger..hur kan det vara så roligt att bara åka runt runt?
På stan så hittade jag en tröja och ett pennskrin också åt vi på Sunes det var trevligt.
Imorron så börjar vi enligt schema och går väl typ enligt schema också om vi går enligt schema så slutar jag 16.15 imorron men det tror jag inte att vi kommer att göra men vi har sovmorgon till 9.20 =D
Jag tycker att vi har världens softaste schema eller ja kanske inte på tisdagar då men dom andra dagarna är softa, och på median så kommer det att bli ordning äntligen för om man vill fota vissa lektioner så får man vara ledig eller om man vill göra annat som man kan göra hemma.
Så det betyder att när jag ska till Arjeplog så kan jag ta ledigt sista lektionen bara jag fotar och då kan man ju fota Arjeplog eller göra nått projekt om den staden =P
Nä nu måste jag avsluta detta inlägg.
Hej då <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar