tisdag 23 augusti 2011

23/8

Hej
Idag har det varit första riktiga skoldagen och är redan less skolan.
Hela min dag har varit ett helvete.
Började med att då jag stog och vänta på bussen kom det en störtskur så det kändes som att man stog i en dusch.
Sen då jag väntar på att min kompis Rebecka ska komma till skolan sitter jag i Uppis och Andre har redan kommit dit.
Då börjar han slänga sin laptop på golvet också börjar han slå på den.
Sen på första lektionen som var media skulle vi fixa igång våran skolmejl så hade vi inte rätt program i våra datorer så alla skulle logga ut, då satt han med sin laptop och loggade ut!
Han verkar inte kunna nått om datorer och annat sen då lektionen vart slut fick Andre utskällning av Hasse för att han bara satt med sin laptop och han har inte ens dom program som man ska ha för att kunna ha den på median och så.....
På andra media lektionen så satt jag och rebecka och forska om Pärlor i Piteå vilket gick bra vi fyllde nästan ett helt a4a med platser.
Efter lunchen hade vi planering på idrotten eller det var mera en info grej för alla nya ettor.
Efter idrotten var det dags för den sista lektionen som var trafik för mej det gick jätte bra och det var inte så svårt och jobbigt som jag hade trott.
Hann göra två st test det första vart jag underkänd på men då kunde jag inte koncentrera mej på så det gick mindre bra för jag går i samma trafik grupp som Andre.
Men då jag gjorde andra testet så fick jag godkänt vilket jag faktiskt är glad för.
Vet inte riktigt om vad man mera kan säga om min dag, efter det att jag kom hem har jag suttit vid datan för jag har varit trött som ett as.
Ne nu har jag inte så mycket mera att skriva om.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar