fredag 19 augusti 2011

19/8

Hej
Idag har det inte hänt så mycket spendera halva dagen i min säng för att jag inte orkade göra nått.
Kring 13 tiden tyckte mamma att vi skulle gå ut och gå så då gjorde vi de,gick förbi min busshållplats och såg att den nya busstidtabellen hade kommit upp så på måndag kan jag åka buss till skolan.
Då pappa kom hem skulle han in till stan så jag och mamma hängde med.
Hittade ett par jleggings,ett linne,pennor till skolan,peace armband, peace halsband och ett ämnesblock till skolan.
Jag längtar lite till skolan det ska nog bli roligt att få träffa mina kompisar igen och bara stänga av min fritid lite och det som har hänt i sommar.
Det är både roliga och tråkiga saker som har hänt mej i sommar jag önskar att det var mera bra än dåliga saker då.
Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och snacka med mina bästa vänner Robin och Joakim.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar