söndag 14 augusti 2011

14/8

Hej
Idag har det inte hänt så mycket i mitt liv.
Det går fortfarande inte att snacka med min farsa det är ganska så tråkigt.
Jag kan ju då jalla fall prata med mamma och det är bra.
Jag och mamma har varit ute och gått idag som jag typ gör varje dag.
Vi gick till min gammla skola Pitholmsskolan jag känner nästan att jag saknar den skolan och min klass.
I min förra klass var vi ganska så många och jag hade många vänner nästan alltid nån att vara med.
Men nu i den klass jag går i nu kommer jag att vara väldigt ensam dom första veckorna, jalla fall på den där skolresan alla 3-4or gör varje år, jag kommer inte att ha någon att vara med för om jag känner dom rätt så kommer många att skolka då, jag önskar att jag också kunde skolka då eller vara ledig och hemma.
Jag vill inte fara till Koskivaara snälla kom och rädda mej, jag vill inte gå skola heller snälla rädda mej jag orkar inte.
Det känns så hemskt att det bara är en vecka kvar av mitt sommarlov och detta sommarlov har bara varit en hemsk mardröm och jag tror jag fortfarande vandrar i en mardröm.
Jag orkar snart inget mer.
Nä nu orkar jag inte skriva nått mer.
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar