tisdag 16 augusti 2011

16/8

Hej!
Idag har jag gjort en massa haha eller jalla fall lite mera än igår.
Har varit hos min mormor två gånger idag också har jag varit på sjukhuset.
Sen efter sjukuset fick jag mej min dagliga promenad av att gå från sjukhuset till Kvantum där mamma och brorsan väntade på mej.
Efter att vi hade varit och handlat for vi till mormor igen med mat och sånt till henne också fika vi.
Sen kring fyra så for vi till min farmor och hennes gubbe för att äta palt jag överlevde faktiskt.
Det var vi och Gunnars son med familj som var där och åt palt och så klart Gunnar och Farmor också.
Jag var på sjukhuset idag för att kolla mitt blodtryck och det var än så länge normalt vi ska kolla en sista gång i början av September få se om det beror av skolan som jag har högt eller vad, jag tror nästan det beror av skolan för under hela sommaren har jag haft ett jätte bra blodtryck men vi ska se då skolan börjar om.
Just nu sitter jag bara vid datorn och lyssnar på musik.
Har inte så mycket mera att skriva om så jag slutar här.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar