lördag 13 augusti 2011

13/8

Hej
Idag har det varit en jobbig och konstig dag här hemma.
Först vart jag väckte av att pappa klippte gräsmattan vilket då inte gjorde nått.
Sen så blev det som jag verkligen hatar mamma och pappa började bråka, vilket gjorde att jag som då redan var i badrummet tog en dusch för att slippa allt.
Sen dess har jag inte kunnat prata med mina föräldrar, ska det verkligen vara så?
Det har verkligen inte gått att snacka med pappa nått och ännu mindre med mamma.
Jag var glad att jag jalla fall fick fly undan i två timmar då brorsan tog med mej på bio det var verkligen skönt.
Vi såg pite filmen jag saknar dej, med tanke på att filmen inte haft premiär någon annanstans än i Piteå än så ska jag inte berätta så mycket om filmen.
Men jag tycker helt klart att alla borde se den för den är verkligen bra men den kan också vara väldigt hemskt och man kan börja gråta, jag små grät lite då och då i filmen.
Men den var också väldigt fin vissa stunder så jag tycker man ska se den filmen!
Men nu ska jag sitta ensam i mitt rum och stirra på en vägg eller nått för här går det inte att snacka med någon jag orkar snart inte mer jag vill härifrån!!!!!!
Men nu ska jag sluta skriva detta inlägg så.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar