fredag 12 augusti 2011

12/8

Hej
Idag vaknade jag ganska så tidigt som alltid nästan haha.
Då vi vaknade åt vi bara frukost och sen började vi packa ihop våra saker för att se fara till Umeå och lämna husvagnen till min kusin och hennes familj.
Vi kom ganska så tidigt in till själva Umeå så vi lämnade katt och husvagn på Gamlia och gick omkring och kollade på en massa saker, det var ganska så roligt.
Sen när dom kom så fixa vi bara husvagnen åt dom sen började vi våran resa hemåt.
Det känns lite tråkigt att vi var tvungen att fara hem redan idag men det var planerat så.
Jag hade gärnat bott i husvagn några dagar till haha.
Då vi var påväg hem så stanna vi till i Skellefteå och hälsade på pappas faster.
Hon tycker inte om katter och vi hade ju katten med oss så hon fick sitta i sin bur på balkongen lite tråkigt tyckte jag, hon bjöd dock på en massa fika det var väl typ fyra sorter olika fika.
Kom på att om en vecka så komme Tim hit och sover över för första gången jag lär vara något nervös och blyg men jag hoppas att helgen går bra.
Men nu har jag inte så mycket mera att skriva om men jag kanske uppdaterar sen ikväll.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar