måndag 8 augusti 2011

8/8

Hej
Idag har jag åkt bil hela dagen, från morgon till nu.
Just nu sitter jag i husvagnen på en camping i Vännäs.
Vi gjorde ett stopp efter vägen vi stannade i Lövånger och åt lunch på nått som lika en skolmatsal.
Men det var ganska så god mat dock.
Sen så åkte vi raka spåret till Vännäs för att ta sej dit åkte man igenom Umeå och då förstår man hur mycket bilar det är i farten just nu man tog sej knappt över vägen med bilen.
Imorron kanske vi ska gå på Nolia det ska vi göra i två dagar och sen kommer vi nog att göra några utflykter till sevärdheter och annat, det kommer nog helt klart bli en sjukt rolig vecka.
Hoppas också så klart att man får någon lung stund själv någonstans så man kan snacka med Tim en stund också.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera så jag slutar här.
Kastar kanske in nått inlägg sen ikväll om jag får nått att skriva om.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar