tisdag 2 augusti 2011

2/8

Tjo!
Vad ska jag säga att jag har gjort idag?
Det enda jag har gjort idag är att jag har varit på stugan haha.
Vaknade kring 11 tiden, hade sovit ganska så gott ändå i natt.
Idag har jag mest tagit det lungt.
Har legat och "solat" på altanen och läst världens bästa bok.
Det är typ de enda jag har gjort idag.
Kring middagstid så kom pappa hit till stugan för att äta middag, imorron kanske han kommer med båten idag kom han med det gröna mostret.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Ikväll så har jag varit ute med fyrhjulingen som jag har med, man kan ju inte ta med den och inte köra nå med den så ikväll for jag ut och körde till Roknäs/Sjulnäs.
Vet inte riktigt vad jag ska göra mer ikväll, kanske vi ska senare ikväll gå ut med kålan och gå en sväng efter stuga vägen.
Har inget mer att skriva nu så jag avslutar det här inlägget.
Hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar